menu

Wedka spinningowa sandacz/szczupak

utworzono: 2022/08/13 12:26

more_vert

akirwa12
[2022/08/13 12:26]

Witam wszystkich, dzisiaj pojechalem do sklepu wedkarskiego w poszukiwaniu wedki na sandacza/szczupaka, mialem kiedys kij dragona 10-35 i takiego wlasnie szukalem, bylem zadowolony. Facet polecil mi dwa kije jeden od 10-35 dragona ( niestety nie pamietam jaki to byl dokladnie model). Wedka przyjemna, sztywna. Pozniej pokazal mi drugi kij 7-28 dragon nano core. Kijek tez wydaje mi sie fajny ale wiadomo jak to jest, dowiem sie czy mi pasuje dopiero nad woda. Wzielem ten 7-28 ale nie wiem czy nie zrobilem bledu. Mam juz jeden kijek 7-28 od Daiwa ninja. Problem w tym ze za pare dni wracam do UK i nie bede mogl kija wymienic. Zastanawiam sie czy nanocore bedzie mial wystarczajaca moc nawet na duze szczupaki. Mysle ze jednak powinienem wybrac ten 10-35 zwlaszcza ze juz mam jeden kij 7-28. Fakt faktem ten wydaje sie lepszej jakosci. Do tego kupilem kolowrotek ryobi 3000. Prosze o rady. Dzieki

Co chcesz zrobić?close

odpowiedz border_color
Wrzuć na fb

more_vert

Sith
[2022/08/17 06:59]

Nano Core to bardzo dobry wybór wśród wędzisk ze średniej półki. Nawet dość duży szczupak nie zagrozi awarią.
Kołowrotek 3000 nieco za mały, osobiście kupiłbym 4000, ale 3-tysiączka też da radę przy rozsądnym ustawieniu hamulca.

Co chcesz zrobić?close

odpowiedz border_color
Wrzuć na fb

more_vert

akirwa12
[2022/08/18 20:09]

Hej, dzieki za odpowiedz. Niestety wedke musialem oddac ze wzgledu iz wysylka do UK kosztowala mnie 260zl wiec nie bardzo mi sie to oplacalo. Po powrocie do UK wpadlem do sklepu wedkarskiego (najwieksza sieciowka w UK) no i zapytalem o wedke na szczupaka/sandacza. Polecil mi wedke fox rage warrior spin 15-40. Wedka tania bo okolo 200-250 zl (40 funtow). W reku lezy nawet ok no ale osobiscie nie znam tej firmy. Jak sie zapytalem czy ma moze jakas inna wedke ktora moze polecic to powiedzial ze to bedzie najlepszy wybor no i tyle. Tragedia... 
Zastanawiam sie czy znasz moze ten model wedki i mozesz mi powiedziec co nieco. Zastanawiam sie nad zakupem SG4 medium game 12-35 lub SG4 power game 30-70 (obecnie w promocji na necie). 
Bede wdzieczny za porady. Dzieki.

Co chcesz zrobić?close

odpowiedz border_color
Wrzuć na fb

Weź udział w dyskusjiperson


replywróć