Klusownik

Witam wszystkich po kiju!!!!

Na początek opisał bym łowisko o które chodzi, zalew w Miedznej Murowanej jest to piękny zbiornik retencyjny, dla potrzeb rolnictwa, założony na łąkach i wykarczowanych lasach. Lustro wody ma około 185h głębokość dochodząca od 5 do 6m, bardzo pięknie położony obok dużych kompleksów leśnych. Łatwy dojazd od strony Opoczna lub Żarnowa przy drodze krajowej nr.726. Linia brzegowa sprzyja wędkowaniu każdą metodą. Dno jest zróżnicowane począwszy od piaszczystego po muliste i zarośnięte roślinnością. Średnia zaś głębokość to od 1 do 3m. Ryby występujące to sum, sandacz, szczupak, okoń, karp, lin, karaś, jaż, i duża ilość płoci i leszczy. O uroku tego łowiska świadczą te skromne fotki poniżej. Ale może teraz słów kilka o zmoże która dosięga chyba każde łowisko w mniejszym lub większym stopniu. Późnym wieczorem z dnia 31października na 1 listopada razem z kolegami SSR zebraliśmy się aby przeprowadzić kontrolę na zbiorniku pod względem zastawiania siatek. Okazało się że znaleźliśmy dwie siatki około 200m, były chyba świeżo zastawione, ponieważ było mało ryb. Wszystkie w dobrej kondycji wróciły do wody. A my zadowoleni z sukcesu znalezienia siatek grubo po północy wróciliśmy do domu pod ciepłą kołderkę. Idąc za ciosem powtórzyliśmy kontrolę z 2 listopada na 3 listopada. Ku naszemu zdziwieniu pływając około 4h nie natrafiliśmy na żadną zastawioną siatkę. Mimo wszystko byliśmy zadowoleni z siebie że rybki mogły spokojnie sobie popływać. Tak sobie kombinując wykombinowaliśmy wszyscy aby pojechać z 6 listopad na 7 listopada i 6 osobową ekipą pojechaliśmy jak za zwyczaj wieczorem po motorówkę i nad wodę. Po zwodowaniu łódki rozpoczęliśmy standardową penetrację zalewu. Warunki nie zbyt nam sprzyjały, panowała na zbiorniku gęsta mgła. Ale naszym sprzymierzeńcem okazał się księżyc który świecił jak by dla nas, szczęście jednak nas nie opuściło i po pewnej chwili przed naszymi oczami ukazała się sieć i znowu radość że znowu udaremniliśmy kłusownictwo. Długo nie musieliśmy pływać ponieważ po przepłynięciu kilkadziesiąt metrów natrafiliśmy na następną. Ogółem było tego jakieś 300m. Rybki jak zwykle wróciły do wody przy wyjmowaniu rybek naszą uwagę zwrócił piękny w swojej krasie sum wielką radość sprawiło mi wypuszczenie go do wody, nie był co prawda żaden okaz ale był piękny, miał na oko jakieś 45cm. Łącznie na trzech „wycieczkach” ściągnęliśmy około 500m siatki. Zadowoleni z udaremnienia kłusownictwa pełni wrażeń wracaliśmy do domu, nikt nie patrzył że temperatura spadła poniżej zera, ciepła herbatka się przydała. Wrócę do swojego motywu z kwietnia nie pozbędziemy się kłusownictwa jeżeli siatki będą ogólnie dostępne na każdym bazarze.

Z pozdrowieniami i do zobaczenia nad wodą!!!!!!!

4.6

Klusownik - opinie i komentarze

lulkoslulkos
Brawo. Pogratulować sił i chęci :)
(2011-11-09 09:06)
No chłopaki pięknie.Więcej takich akcji .pozdrawiam...5+... (2011-11-09 11:19)
piorun87piorun87
dziś sam wyciaglem z wody około 20 metrów sieci musiały być dopiero zastawione ze względu na to ze rybek nie było na szczęście ;) jutro pójdą z dymem bo dziś było za późno
(2011-11-09 18:53)
jurekjurek
Wielkie gratki kolego , pozdrawiam Cię i Twych kolegów --------- Jurek .
(2011-11-10 18:06)
bobus86bobus86
no i super!!!!tak czeste kontrole przydaly by sie i w mojej okolicy,zadko slychac o zastawionych sieciach tylko wedkarze sami robia szkode!!!chowaja niewymiary po samochodach krzakach itd....a pozniej zal do wszystkich ze ryb nie ma piateczka dla ciebie!***** (2011-11-11 15:34)
zbigniew240671zbigniew240671
Napiszę że pierwszy raz byłem na takiej akcji i byłem w szoku. Siatka na siatce na zalewie w Miedznej. I bądź tu mądry i złap coś na wędkę !!! Jeśli naprawdę wszyscy się nie zmobilizujemy i nie weźmiemy odrobiny odpowiedzialności za NASZE RYBY i nie będziemy wspierać Lojalnych strażników SSR PSR to to wszystko będzie o kant dupy rozbić !!! I nie pomogą TONY zarybień. Dzieje się źle z tego co ostatnio obserwuję , ale jak tak dalej pójdzie to będzie jeszcze gorzej!!!
Pozdrawiam serdecznie i proponuję mobilizację w walce z coraz bezczelniejszymi KŁUSOLAMI.
(2011-11-11 17:59)
kopciukopciu
SUPER ŻE UDAŁO SIĘ SKONFISKOWAĆ SIATY TYM KŁUSOWNIKOM TERAZ TRZEBA ZAPOLOWAĆ NA TYCH CO JE ZASTAWILI POZDRAWIAM I POWODZENIA  (2011-11-11 18:09)
Lecho_magicLecho_magic
Dzięki wszystkim za słowa wsparcia a z tą zmorą trzeba przede wszystkim walczyć .               Życzę wszystkim połamania kija z tych rybek co jeszcze w wodzie pluskają.
(2011-11-11 18:33)
Parę setek wyciągniętych siatek to już bardzo ładny wynik. I nic nie zaskakuje tak kłusowników i nieetycznych wędkarzy jak powtarzające się dzień po dniu kontrole. Myślą że jak wczoraj była kontrola to nie będzie już w tym miesiącu żadnej. A tu niespodzianka, kontrola dzis i jeszcze jutro.
(2011-11-13 21:53)
zbych51zbych51

I o to chodzi i o to chodzi.

Brawo - dobry przykład do naśladowania przez innych członków SSR

Pozdrawiam i życze dalszych sukcesów

(2011-11-19 21:49)
SamotnikSamotnik
Wielka piona,  zrobiliście  kawał dobrej roboty .  Z wielkim szacunkiem  dla Was .  Pozdrawiam serdecznie . *****  (2011-11-27 10:15)
miksermikser
piateczka kolego Przepraszam ze pisze troche z bledami ale cos klawiatura mi nawala Mialem taka przygode obok starej zwirowni jest taki maly dolek zawsze z ladnzmi Karasiami rzut wedka ale nie w to miejsce sciagam ZACZEP po obu stronach stoi 2 zawodnikow i dziwnie patrzy w koncu mowie PANOWIE sciagac ta siate !!!! a ja wracam za 19 min. i nie chce jej widziec i juz poszedlem nad wode wzialem 3 wedkarzy i poszlismy tam faceci konczyli wyciaganie i dobrze zabralismz siateczke i na ich oczetach pocieli i jeszcze bzsmz nakopali ale xdazyli spier  c
poyzdro
mikser
(2012-01-24 20:42)
pinex77pinex77
dalszych sukcesów w walce z kłusolami życzę. (2012-09-13 22:16)