Kłusownik zatrzymany w czasie połowu

/ 29 komentarzy

39-latek za pomocą niedozwolonego sprzętu w wykutych przeręblach dokonywał nielegalnego połowu ryb z gatunku „szczupak' na jeziorze Radyszyńskim.
Kłusownik zatrzymany w czasie połowu. Włocławscy policjanci zatrzymali mężczyznę w trakcie nielegalnego połowu ryb na jednym z jezior. Przestępstwa dokonywał za pomocą „samołówek'. Za przestępstwo kłusownictwa rybnego grozi kara do 2 lat pozbawienia wolności.

- W czwartek (23.02.) przed godziną 17 patrolując nabrzeże jeziora Radyszyńkiego policjanci Ogniwa Prewencji na Wodach i Terenach Przywodnych skontrolowali mężczyznę łowiącego na zamarzniętym zbiorniku. W czasie kontroli okazało się, że 39-latek za pomocą niedozwolonego sprzętu w wykutych przeręblach dokonywał nielegalnego połowu ryb z gatunku „szczupak'. Funkcjonariusze zabezpieczyli narzędzia w postaci 16 sztuk „samołówek', które służyły mężczyźnie do kłusownictwa. - informuje Tomasz Tomaszewski z KMP we Włocławku.

39-letni mieszkaniec powiatu włocławskiego przyznał się do nielegalnego połowu. Za kłusownictwo rybne grozi mu kara grzywny, ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do 2 lat.

Źródło : http://www.mmwloclawek.pl/artykul/39-letni-klusownik-zatrzymany-w-czasie-polowu-zdjecia

 


4.6
Oceń
(31 głosów)

 

Kłusownik zatrzymany w czasie połowu - opinie i komentarze

bobus86bobus86
0
i bardzo dobrze!!!!tepic kliusoli!!!! (2012-02-27 13:32)
SzczupSzczup
0
I pomyśleć .. jak tu złapać rybę w tym roku skoro takie rzeczy sie dzieją .. (2012-02-27 15:04)
Eryk eREryk eR
0
na j.Kierskim w sezonie znalazłem sidła na wegoża, widziałem jak wielu łowi na niedozwoloną ilość wędek, zabierali suma niewymiarowego... j, Chrzypskie - tam dziesiątkują szczupaki, łowią na 4/5 żywcówek, po kilka naście szczupaków dziennie. Tragedia... (2012-02-27 15:31)
marcelvvvmarcelvvv
0
dziadostwo i tyle!i bardzo dobrze!u nas na zwiastowych codziennie taki cham jeden jebany zastawial polowki a jakie szczypce wyciagal po 5-7 dziennie!az serce boli!i nie ma sie kto za to wziasc! (2012-02-27 16:33)
u?ytkownik91569u?ytkownik91569
0
I takich powinni po sądach ciągać! Dla przykładu i nauczki. (2012-02-27 17:19)
blaszkablaszka
0
Za pieska jest dwa latka, dlaczego za dręczenie szczupaczka podczas tarła nie cztery latka!!!!! (2012-02-27 21:38)
Kowal73Kowal73
0
kurcze ....serce się kraje,,,to ja kartę wędkarską opłacam abym mógł sobie czerpać przyjemność z wędkowania i relaksu swobodnie , a tu taka menda mi rybę cwaniakiem podbiera? tak to moje dziecko by potrafiło bo tez jest bystre...ale nie na tym polega łowienie ryb.Takie moje zdanie,tępic to dziadostwo bo ja wedkujac ,,,chce miec dobre wyniki.   No..zdania mogą być podzielone w stosunku co do mnie.Pozdrawiam.
(2012-02-27 23:13)
-aaas----aaas---
0
moim zdaniem kara za kłusownictwo jest o wiele za mała . z 5 lat w kiciu dla kłusola dobrze by zrobiło!!!!!!!!!!!!!! (2012-02-28 10:40)
-aaas----aaas---
0
moim zdaniem kara za kłusownictwo jest o wiele za mała . z 5 lat w kiciu dla kłusola dobrze by zrobiło!!!!!!!!!!!!!! (2012-02-28 10:41)
Stiven22Stiven22
0
Za poważniejsze przestępstwa nie siedzą bo miejsca brak a za kłusowanie mieli by wsadzać?? To już lepiej minimum 5000pln kary na dzień dobry od sądu.!! (2012-02-28 18:47)
Stiven22Stiven22
0
Za poważniejsze przestępstwa nie siedzą bo miejsca brak a za kłusowanie mieli by wsadzać?? To już lepiej minimum 5000pln kary na dzień dobry od sądu.!! (2012-02-28 18:47)
amur2amur2
0
Jeśli w styczniu złapie nas straż rybacka czy policja,konfiskują nam sprzęt i karzą mandatem.Traktowani jesteśmy jak przestępcy. A przecież może się zdarzyć że nie możemy na czas zapłacić składki,a pogoda dopisuje i kolega wyciągnie nas na zimowy połów.Mało tego,nie wiem jak jest w innych okręgach,ale u nas jest obowiązek wpisania natychmiast po zajęciu stanowiska do rejestru połowu daty i nazwy łowiska.Inaczej grozi mandat nawet do 500 złotych.A kłusole mają się dobrze.Na moim jeziorze kłusol używa nawet agregatu.Panowie strażnicy! Nie nas ścigajcie,a kłusoli. (2012-02-28 19:18)
u?ytkownik104635u?ytkownik104635
0
dobra robota, oby tak dalej:) (2012-02-28 19:38)
anwilanwil
0

Jestem za bardzo wysokimi karami pieniężnymi za kłusownictwo. Kara powinna być przeznaczona na zarybianie łowisk. Za łowienie agregatem, co najmniej 2 lata. A jakim sposobem i po co, PZW dokonuje tz. odłowów kontrolowanych? Tak tylko pytam. 

(2012-02-28 19:42)
leon46leon46
0
zgadzam się; oraz dodatkowo publikowane zdjęcia kłusownika! (2012-02-28 20:27)
wywrotawywrota
0
Przeczytałem i nie mogę wyjść z podziwu, że można tak kaleczyć składnię naszego pięknego języka- że aż zapytam- autor w trakcie pisania miał czkawkę? Oczywiście nie popieram kłusownictwa, jestem jak najbardziej przeciwny temu ohydnemu procederowi oraz za surowymi karami, ale szanujmy nasz język ojczysty.
(2012-02-28 20:53)
CASINO ROYALCASINO ROYAL
0
Ale jestescie trywialni,jestescie większymi prostakami niż oni w większości to ludzie biedni,którzy nie moga sobie pozwolić na kartę czy zanęty I siedząc w miare legalnie na rybach widzą jak rybacy ciągną bądz stawiają siatki na tarłach,szczupaka ,sandacza czy leszcza itd  więc sami kombinuja Oni płacąc za kartę jada po mięso na ryby a nie dla przyjemności Nie wiem to wymysł bogatych gamoni te łowienie i wypuszczanie ryby to bogate zródło białka i tak je traktujmy Ja tam mam swój wewnętrzny regulamin -nie zabieram ryby mniejszej niz taka ktorej nie zjem i więcej niz mi sie mieści w zamrażalce
(2012-02-29 08:12)
jurekjurek
0
I super , niech odpowie teraz przed Sądem Rejonowym (2012-02-29 14:52)
ROMAN-PIOTRROMAN-PIOTR
0
zgadzam sie z wysokimi karami dla klusoli u nas w okolicy Turku bija pradem i nikt nie reaguje nie ma juz gdzie lowic,jak ja nie mialem w zeszlym roku na wyjazdy na ryby to se w domu ogladalem w tele.Pozdrawiam wedkarzy. (2012-02-29 21:04)
marcin_02marcin_02
0
Dobra robota!!!Karać jeszcze raz karać!!!!! (2012-03-02 11:12)
Lodzianin18Lodzianin18
0
I niech płaci cwel jeden (2012-03-04 17:07)
pisob29pisob29
0
Nie wiem czy w waszych rejonach łowią na tzw. ,,oścień'' bo u nas podczas tarła szczupaka na jeziorze to jest na porządku dziennym. A puźniej sie dziwią że szczupaka nie ma. To jest też kłusownictwo ale u nas nikt nie patroluje jeziora :( (2012-03-05 19:10)
Mistrz DominoMistrz Domino
0
Zwiększyć kary dla kłusowników, bo obecne prawo zbyt łagodnie ich traktuje przez to są zbyt zuchwali i jest ich coraz więcej. (2012-03-12 14:44)
rinojkdrinojkd
0
i o co w tym kraju chodzi on nie morze szczupaka łapać a dzierżawcy jezior biorą jak popadnie bez wymiaru gdzie tu sens ? (2012-03-13 18:59)
Marcinm81Marcinm81
0
taki proceder nie ma sensu tępić tępić i jeszcze raz tępić takie zachowanie my płacimy na zarybianie a taki jeden z drugim wszystko wytępi i dziwota że w łowiskach jest bezrybie?/?? (2012-03-21 14:10)
Damian1995Damian1995
0
Policja powinna dawać takie kary że by im się odechciało kłusować. A potem wędkarze mówią że ryby nie biorą ,jak w jeziorze nic niema.\ Niema jak kłusownicy wszystko wylapali. (2012-04-05 12:53)
patrykpotpatrykpot
0
kłusownictwo eeeejjjeejjjjuuuu-głupole do potęgi entej (2012-04-14 21:42)
loraklorak
0
Jeżeli nie będziemy poważnie traktować przyrody i to ona nam daje, bliski jest nas (ludzkości) koniec. Nie potrzeba wojen, sami się unicestwimy... (2012-04-15 15:42)
robcio810robcio810
0
a nie lepiej żeby zapłacił 2 000 na zarybianie (2012-04-25 11:24)

skomentuj ten artykuł