Złamana szczytówka Mikado Nihonto Red Cut

/ 24 odpowiedzi
Witam serdecznie grono wędkarzy. Jestem rozpaczony ponieważ kilka dni temu kupiłem wędkeMikado Nihonto Red Cut Diamond 270 do 17g. Jeszcze nie zdążyelm jej przetestować na rybach. Złamałem szczytówke podczas sprawdzania jaka jest giętka ale wcale jej nie zginałem mocno wręcz bym powiedział że lekko. Uważam że absolutnie nie powinna się ona złamać ale przejdę do meritum. Czy mogę liczyć na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez seriws mikado? Wędke kupiłem na allegro. Już korespondowałem mailowo ze zprzedawcą powiedział żeby odesłać do niego i on odeśle do seriwsu ale nie wiem na co się nastawić w tej smutnej sytuacji. Jak myślicie jeśli powiem że podczas zarzucania się złamała jaka jest szansa na wymienienie elementu na nowy? :( :( :(

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Alister


Cytat: "Jak myślicie jeśli powiem że podczas zarzucania się złamała jaka jest szansa na wymienienie elementu na nowy? :( :( :(Â"
Szacunek za szczerość, ale takie publiczne wyznania że złamałeś szczytówkę "na sucho", są ryzykowne  (jak to mówią "ściany mają uszy"). Trzeba było od razu, odesłać ten spin, upierając się przy cytowanej wersji...Nawet gdyby chcieli powołać komisję śledczą. ;) Nigdy nie miałem styczności z serwisem Mikado, ale znam takich którzy z tą firmą mieli spore perypetie.  (2018/02/07 14:34)

erykom


Przyznałeś się publicznie a skąd wiesz ze tutaj na forum nie zagląda nikt z serwisantów Mikado???Strzeliłeś sobie w kolano i módl się żeby pozytywnie Twoją reklamację rozpatzyli  :) (2018/02/07 14:51)

karolek2003


Ttlko ze to bylo tak lekkie ugięcie że przy zarzucaniu stalo by się to samo dlatego przypuszczam ze wedka miala jakaś wade fabryczną. Gdyby było to ugiecie mocne nie bawil bym sie w reklamacje dlatego darujcie sobie takie wpisy (2018/02/07 15:05)

ryukon1975


Nie rozumiem jakie błogosławieństwo chcesz tu uzyskać. Odeślij kij do serwisu, tu nic nie uzyskasz ani sie nie dowiesz w temacie jaką decyzję podejmie serwis.
Dodam że wszelkie gięcia kija na sucho w domu z żyłką przywiązaną przykładowo do klamki są mocno ryzykowne jeśli się nie wie co robi. Zaś gięcia w rękach bez żyłki przeprowadzonej przez przelotki jeszcze bardziej ryzykowne. Jeśli chodzi o serwis Mikado to raz oddawałem kołowrotek, równie dobrze mogłem go wyrzucić do kosza. Tydzień czy dwa po naprawie znów się zepsuł i poszedł do śmieci. (2018/02/07 15:18)

karolek2003


No ja mam nadzieje ze mi odeślą element bo kupiona kilka dni temu a nie mam pieniedzy na nowa. (2018/02/07 17:04)

pakul1206


Też tak kiedyś zrobiłem, ale firma inna i za dwa tygodnie była nowa wędka, a kto Ci udowodni że z twojej winy, jakby była zgnieciona czy coś to byłoby gorzej.  (2018/02/07 17:12)

karolek2003


no w zyciu bym nie przypuszczał ze pod wpływem takiej mocy pęknie ale przedmowca ma racje ze nie powinno sie wyginac na sucho ale tak jakos wyszlo :( (2018/02/07 17:30)

erykom


Wysyłaj tą wędkę do serwisu i jak już coś będziesz wiedział to napisz,chętnie się dowiem czy ci uznali gwarancję (2018/02/07 18:01)

Julian


A teraz kochany Karolku sprawdz kołowrotek  na tzw. odporność mechaniczną . W tym celu  polóż  uf kołowrotek ( najlepiej tej samej firmy Mikado )   na twardym podłożu ( może być chodnik  )  weż  młotek ( najlepszy taki 2kg)  i z całej siły  przyp....... ol   w okolicach szpuli  .  Następnie  wyślij te dwie rzeczy  do serwisu Mikado w celach reklamacji.
Z poważaniem Twój 
Starszy Kolega. (2018/02/08 13:00)

karolek2003


i po co te idiotyczne komentarze? Daje ci to cos? nikt tej wedki mlotkiem nie traktował takze daruj sobie te wpisy nie na temat. Bylo jasne pytanie jak nie potrafisz go z tekstu wydedukowac to idz poogladac telewizje a nie wypisuj idiotyzmow bo wyobraź sobie ze nikt nie ma przyjemnosci tego czytac a jak juz nie mozesz wytrzymac bez napisania czegos zlosliwego czy szyderczego to wymysl chociaz cos lepszego. (2018/02/08 14:45)

ogtw


Zanim spróbujesz wyłudzić nową szczytówkę, to poczytaj sobie o tym jak żyć z wyrzutami sumienia, bo może w przyszłości coś ci się zmieni i będziesz je miał. W Internecie jest dużo o tym napisane.
  (2018/02/08 14:51)

pakul1206


A czemu zaraz wyłudzić ? przecież chyba nie nagiął tego ile tylko ma siły, mogła mieć po prostu wadę albo ktoś ją trzasnął w transporcie. (2018/02/08 16:07)

karolek2003


no wlasnie bylo to nagiete tak lekko ze nie mialo prawa sie zlamac ale przedmowcy chyba sadza ze zlamalem specjalnie tylko po to zeby reklamowac (2018/02/08 16:11)

Julian


A pro po idiotycznych komentarzy i telewizji to w Yutube był swojego czasu taki filmik jak jeden taki mądry młody( nie piszę małolat ) człowiek  nowy skuter ,,sprawdzał". W dwie godziny od wyjazdu ze sklepu zostały drzazgi  dobrze że naszemu ,,bohaterowi "  nic się nie stało.
Ps. Z tym skuterem to dokładnie tak samo jak z Twoją wędką . A więc się nie dziw  że są  takie reakcje.
Żegnam
  (2018/02/08 16:14)

karolek2003


dobra skoncz juz przelewanie swoich madrosci do tego watku i idz komentuj inne zegnam rowniez (2018/02/08 16:20)

ogtw


Na pewno nie złamałeś specjalnie, ale nie używałeś zgodnie z przeznaczeniem. Gdybyś miał założony kołowrotek i żyłkę, to wtedy możesz próbować na rybie albo na zaczepie. Nawet na twardym zaczepie nie powinna się szczytówka złamać. Na wędkę z żyłką działają zupełnie inne siły.
(2018/02/08 16:23)

karolek2003


Dobrze stalo sie ja sie nikogo nie pytalem co by bylo gdyby dlatego prosze nie pisac nie na temat bo nie pomaga mi to w zaden sposob jesli nie chcecie pisac na temat to sie nie wtracajcie w inne aspekty sprawym. watek uwazam za zamkniety (2018/02/08 16:26)

Alister


 KAROLEK2003 pisze: "Czy mogę liczyć na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez seriws mikado?" "Jak myślicie jeśli powiem że podczas zarzucania się złamała jaka jest szansa na wymienienie elementu na nowy? :( :( :(Â ." 
O tym czy możesz liczyć na pozytywne rozpatrzenie reklamacji, oraz czy jest szansa na wymienienienie elementu na nowy, dowiesz się gdy... złożysz reklamację! Duchowe wsparcie na forum, na niewiele się zda, bo nawet na krok nie przybliżysz się do rozwiązania problemu. Nawet gdybyśmy podjęli jednomyślną uchwałę, że tytułowy spin miał wadę fabryczną. I tym optymistycznym akcentem, możemy zamknąć temat. (2018/02/08 18:13)

tomy1980


Witam Mam taką samą sytuację . Nowa wędka Mikado Inazuma Zander Pro 28g, 3 godziny od zakupu podczas nawiajnia plecionki nad wodą, pękła szczytówka. Ewidentna wada fabryczna. Wysłane do serwisu a niech by mi nie wymienili tego .... W moim przypadku siła działająca na szczytówkę była mniejsza niż siła podszarpywania głowki 15g podczas łowienia. Dziwi mnie złośliwość i niezrozumienie kolegi i oskarżanie go że zepsuł to specjlanie i dyrastycznie. Prawda jest taka że stare wędki Mikado były o niebo lepsze a teraz to jest jak jest. (2020/08/10 00:09)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

WedkarzIncognito


Czy mogę liczyć na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez seriws mikado?

Wyślij to się dowiesz, tutaj nikt z fusów nie wróży.

Już korespondowałem mailowo ze zprzedawcą powiedział żeby odesłać do niego i on odeśle do seriwsu ale nie wiem na co się nastawić w tej smutnej sytuacji.

Ja nastawiałbym się na najgorsze, ponieważ gdy okaże się że reklamację rozpatrzą pozytywnie to się miło zaskoczysz, proste. :)))))

 Jak myślicie jeśli powiem że podczas zarzucania się złamała jaka jest szansa na wymienienie elementu na nowy? :( :( :(

Najpierw to muszą uznać gwarancję/reklamację, a co do wymiany elementu na nowy to zachodzi duże prawdopodobieństwo że serwis po prostu dołóży nówke sekcję żeńska i odeślą wędzisko. (2020/08/10 09:27)

barrakuda81


Według mnie uznają.Po prostu oddaj, złamała się i tyle.Nie sądzę żeby ktoś wnikał jak.Oni już wiedzą jak wygląda kij przycięty drzwiami auta a jak złamany w wyniku wady fabrycznej.Naprawia element lub wymienią sekcję górna ale raczej to pierwsze.Płacisz i po to masz gwarancję także uszy do góry- nie widzę innego scenariusza jak optymistyczny.Miałem kiedys do czynienia z serwisem Mikado i złego słowa nie powiem.Serwis Dragona tez mnie akurat nie zawiódł ale za to Abu ...Brak słów.Ale to było dawno.. (2020/08/10 16:47)

Sith


To zupełnie normalna, często zdarzająca się awaria nie tylko w wędziskach MIKADO. Jedyne co Ci pozostaje, to próba reklamacji, choć na Twoim miejscu nie miałbym wielkich nadziei, ale próbować nie zaszkodzi.
Nie będę się tu rozwodził na ten temat, ale na przykładzie osób, z ktorymi wędkuję (początkujący spinningiści) mam 99% pewności w jaki sposób taka awaria mogła powstać. Jeśli taką wiedzę posiadają serwisanci MIKADO - a napewno posiadają - to nie liczyłbym na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Ps
Poczytaj sobie pierwszy wpis w tym temacie, a zwłaszcza początek opisu przyczyn identycznej awarii... (2020/08/12 07:30)