Torba dla silnika zaburtowego

/ 6 odpowiedzi
Witam. Zaczynam produkcje torb dla silników zaburtowych. W ogłoszeniach już podałem wszystkie dane, ale jeszcze raz się powtórzę:
Torby wykonane są z grubego materiału wodoodpornego na zewnątrz, miękkiego elastycznego w środku, oraz wypełnione pianką pomiędzy tymi warstwami. W miejscu znajdowania się reduktora silnika torba wzmocniona dodatkowym materiałem PCV. Posiadają również otwory wentylacyjne oraz specjalne okienko do zamontowania silnika na stojaku pod czas przechowywania. Rączki zrobione są z wytrzymałych pasów, które owijają całą torbę/futerał w miejscach największego obciążenia. Rączki rozmieszczone dla dogodnego przenoszenia silnika dla 1 lub 2 osób. Torby są przeznaczone dla:
- przechowywania silnika w położeniu leżącym, wiszącym oraz zamontowanym na stojaku.
- dla przewożenia silnika np. w bagażnika tym samym zabezpieczając obicie auta oraz samego silnika.
- donoszenia silnika do łodzi/pontonu, zamontowania go na pawęż bez konieczności zdejmowania torby dla zabezpieczenia od zabrudzeń oraz przypadkowemu uszkodzeniu mechanicznemu silnika/łodzi przy montażu. Torby wykonuję na zamówienie dla każdego typu i modelu silnika. Torby są zrobione na wymiar, nie pasują do innych silników.

Generalnie pytanie czy jesteście zainteresowani takimi torbami, i czego jeszcze brakuje waszym zdaniem?


Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

wuran


dla wielu silnikówleżenie na boku to proszenie się o problem, dla niektórych producenci sami wskazują na którym boku można kłaść i tu przydałoby się przenieść to onaczenie na torbę, czyli albo dwukolorowa torba lub inne rozwiązanie. Do tego można dodać okienko na włożenie opisu, aby sie zorientować co jest w torbie jak ma się więcej niż jeden silnik a wszystkie w podobnych torbach. I ostatnia sprawa jak to prać, zwykle silniki nie są okazami czystości, a to spaliny lub olej lub paliwo. Do tego w dole takiego pokrowca robibłnym dziurkę/odpływ aby to co ewentualnie z niego wycieknie mogło też wyciec z pokrowca, często będzie to woda, ale po co ma gnić nam pokrowiec? (2014/10/17 17:09)

aldente


W związku z tym pytanko mam : Jaka cena będzie przykładowo za torbę do silnika Suzuki DF 20 four stroke ? (2014/10/17 21:45)

denis-pl


W związku z tym pytanko mam : Jaka cena będzie przykładowo za torbę do silnika Suzuki DF 20 four stroke ?

190 zł.
Muszę zerknąć czy mam rozkrój do niego. (2014/10/18 22:55)

denis-pl


dla wielu silnikówleżenie na boku to proszenie się o problem, dla niektórych producenci sami wskazują na którym boku można kłaść i tu przydałoby się przenieść to onaczenie na torbę, czyli albo dwukolorowa torba lub inne rozwiązanie. Do tego można dodać okienko na włożenie opisu, aby sie zorientować co jest w torbie jak ma się więcej niż jeden silnik a wszystkie w podobnych torbach. I ostatnia sprawa jak to prać, zwykle silniki nie są okazami czystości, a to spaliny lub olej lub paliwo. Do tego w dole takiego pokrowca robibłnym dziurkę/odpływ aby to co ewentualnie z niego wycieknie mogło też wyciec z pokrowca, często będzie to woda, ale po co ma gnić nam pokrowiec?


Każda torba projektuje się pod każdy oddzielny model silnika z wrachowaniem sposobu przechowywania każdego. Co do prania - w zwykłej pralce. W Ukrainie są bardzo popularne te torby, ludzie jakoś nie narzekają a tylko kupują, dlatego zciągnełem gościa który robił to w UA przez 15 lat. Jestem pewien że będziesz zadowolony z posiadania takiego futerału. Obiecuję że zwrócę kasę jeśli moje słowa okażą się nie prawdziwe. (2014/10/18 23:01)

Pablo44


Trzeba przyznać, że robią wrażenie. Jak zakupię silnik napewno nabędę taką torbę. Co jak co porządek musi być. (2014/11/27 21:30)