Torby wykonane są z grubego materiału wodoodpornego na zewnątrz, miękkiego elastycznego w środku, oraz wypełnione pianką pomiędzy tymi warstwami. W miejscu znajdowania się reduktora silnika torba wzmocniona dodatkowym materiałem PCV. Posiadają również otwory wentylacyjne oraz specjalne okienko do zamontowania silnika na stojaku pod czas przechowywania. Rączki zrobione są z wytrzymałych pasów, które owijają całą torbę/futerał w miejscach największego obciążenia. Rączki rozmieszczone dla dogodnego przenoszenia silnika dla 1 lub 2 osób. Torby są przeznaczone dla:
- przechowywania silnika w położeniu leżącym, wiszącym oraz zamontowanym na stojaku.
- dla przewożenia silnika np. w bagażnika tym samym zabezpieczając obicie auta oraz samego silnika.
- donoszenia silnika do łodzi/pontonu, zamontowania go na pawęż bez konieczności zdejmowania torby dla zabezpieczenia od zabrudzeń oraz przypadkowemu uszkodzeniu mechanicznemu silnika/łodzi przy montażu. Torby wykonuję na zamówienie dla każdego typu i modelu silnika. Torby są zrobione na wymiar, nie pasują do innych silników.
Generalnie pytanie czy jesteście zainteresowani takimi torbami, i czego jeszcze brakuje waszym zdaniem?
Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.