W zbiorniku na wężu ssącym jest mały filtr paliwa i prawdopodobnie on jest zatkany,zbyt wolno paliwo nachodzi do gaźnika.Zlikwiduj tą siateczkę (filtr) musisz wyciągnąć ze zbiornika ten metalowy króciec i załóż na wężu nowy przepływowy filtr.Najlepiej jak przeczyścisz jeszcze gaźnik. (2013/05/22 03:38)
Przyczyn może być wiele - zła mieszanka- zatkana lub przytkana dysza - brak kompresji i jakieś tam jeszcze różne które Ci co się na tym znają pewnie napiszą. Ja również mam taki silnik Johnson SeeHorse 4 i powiem że nie bardzo się znam co naprawić jeśli się coś popsuje ale .............. u mnie się nie psuje , oddałem go do chyba jedynego fachowca od tych starych silników w W-wie, za 400pln zrobiony miałem cały przegląd , sprawdzenie kompresji , tłoków , wymianę oleju w spodzinie , ustawienie tej całej dyszy od paliwa i coś tam jeszcze , wszystko to gość ogarnął w jedną noc ( silnik zawiozłem mu około 20:00 w Niedzielę :) a odebrałem w poniedziałek około 10:00 ). jeśli nie chcesz się bawić w zgadywanki i zależy Ci żeby szybko go zacząć używać to podaje telefon do gościa z tego serwisu 506596171. Chyba że masz za daleko targać go do W-Wy , ale zawsze można zadzwonić może coś podpowie. DAN666 NRST (2013/05/22 08:13)