Jakotakiego serwisu chyba w Polsce nie ma. Z tego co pamietam przedstawiciel przyjeżdza do sklepu i zabiera sprzęt do naprawy, który jedzie do Niemiec. Tak było przynajmniej w 2014. (2016/05/04 11:01)
Niestety Cormoran "olewa" swoich klientów. O ile uzyskasz coś w przypadku sprżetu na gwarancji. to po okresie gwarancji - lekceważą klienta totalnie. Mam kołowortek Team Cormorans 3500 s po gwarancji "zarzęziło" mi łozysko oporowe. Nie ma szans na jakąkolwiek pomoc z Cormorana.Szukałem na eBay, ale wogóle części do nich nie ma. Naruszają w ten sposób prawo, bo według praktyk konsumenckich popwinni umieścić adnotacje w kartach gwarancyjnych ,że nie zapewnaiją seriwsu po gwrancji. Jeśli zatem chcesz łowić na Cormoran po okresie gwarancji, to możesz założyć ,że go nie naprawisz !!! (2020/05/05 10:05)
Nie mam pojęcia jak jest ze starszymi produktami CORMORAN-a, ale w temacie nowych "Cormoranów" sprawa jest prosta i oczywista. Za serwis, gwarancję itd. odpowiada Daiwa. (2020/05/07 09:27)