Posiadam kołowrotek firmy Jaxon oddałem go do naprawy 7 grudnia 2011 minęło 2,5 miesięcy i dalej go nie mam (według gwarancji czas naprawy wynosi 2-4 tygodni) czy mogę domagać sie nowego kołowrotka od sprzedawcy ??
Często wysyłałem reklamacje do firmy Jaxon i nigdy na ich zwrot nie czekałem dłużej niż 2 tygodnie, a nieraz będąc przejazdem w Poznaniu osobiście zawoziłem wadliwe rzeczy i naprawiano mi je lub wymieniano dosłownie na poczekaniu. Myślę , że w twojej sytuacji dużo winy ponosi sprzedawca, który to wysłał twój sprzęt do Jaxona z wielkim opóźnieniem, albo nie wysłał go wcale i pali głupa. Proponuję zadzwonić do działu reklamacji firmy Jaxon 061 8463116 z zapytaniem czy taki kołowrotek od takiego jegomościa w ogóle do nich dotarł.
(2012/02/24 22:36)