Reklamacja do firmy Jaxon

/ 12 odpowiedzi
Posiadam kołowrotek firmy Jaxon oddałem go do naprawy 7 grudnia 2011 minęło 2,5 miesięcy i dalej go nie mam  (według gwarancji czas naprawy wynosi 2-4 tygodni) czy mogę domagać sie nowego kołowrotka od sprzedawcy ??
LukaszMag


Trochę długo to trwa... Z serwisem Jaxona chyba nie ma raczej kłopotu. Ciekawe kiedy sprzedawca przekazał go dalej? Bo też jest ważne! (2012/02/16 14:54)

kwasek12345


Gdzieś w połowie grudnia (2012/02/16 15:17)

LukaszMag


Ustawowo jest 14 dni na naprawę sprzętu. Coś, gdzieś słyszałem, że w przypadku braku części zamiennych może to się wydłużyć. Jednak nie myślę, żeby nagle zabrakło magicznego zamiennika X :) do Twojego kołowrotka. Byłeś w tym sklepie? Co mówił sprzedawca?  (2012/02/16 16:40)

endzi63


według nowych przepisów z 2002r, nie już 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, w nowych przepisach jest zapis że w ciągu 14dni  reklamujący musi  być powiadomiony co do załatwienia reklamacji, natomiast przedmiot reklamujący ma otrzymać w czasie odpowiednim, więc w tym przypadku wszystko jest po prawie. (2012/02/16 20:14)

JKarp


Posiadam kołowrotek firmy Jaxon oddałem go do naprawy 7 grudnia 2011 minęło 2,5 miesięcy i dalej go nie mam  (według gwarancji czas naprawy wynosi 2-4 tygodni) czy mogę domagać sie nowego kołowrotka od sprzedawcy ??

CześćA czy przez ten czas kontaktowałeś się ze sklepem?Pytam bo z Twojego posta to nie wynika.Poza tym Właściciel sklepu powinien posiadać dokument potwierdzający, że reklamowany towar został przekazany do serwisu oczywiście z datą. Jeśli posiada taki dokument a sprzęt jest w serwisie to że tak powiem jego winy tu nie ma.I dopiero teraz coś do mnie dotarło: czy kołowrotek w momencie oddania do serwisu był na gwarancji? Piszesz, że według gwarancji czas naprawy wynosi 2-4 tygodnie ale naprawa gwarancyjna nie jest równoznaczna z naprawą pogwarancyjną.Według mnie to powinieneś pójść i zapytać na spokojnie co jest przyczyną tak długiej naprawy? Jeśli Sprzedawca tego nie wie ( być może mu umknęło ) poproś go o wykonanie telefonu do serwisu z prośbą o wyjaśnienie tej sytuacji. JK (2012/02/16 20:40)

kwasek12345


Kołowrotek trafił do serwisu w połowie grudnia (tak mówi sprzedawca) byłem dziś i kołowrotka jeszcze nie mam (był na gwarancji) nie wymagam kołowrotka od sprzedawcy tylko od Jaxona (takiego samego) (2012/02/16 20:53)

JKarp


CześćI masz takie prawo.JK (2012/02/16 21:37)

SZREK666


Nie wierzę że sprzedawca oddał w połowie grudnia kołowrotek do reklamacji i do tego czasu go nie otrzymał. Nie wiem co za model kołowrotka kupiłeś ale Jaxon serwis ma chyba najlepiej zaopatrzony. Może kupiłeś jakiegoś starocia co zalegał facetowi na sklepie???
Proponuje abyś osobiście zadzwonił na serwis i zapytał czy taki a taki kołowrotek z takiego sklepu trafił do serwis tu masz telefon na serwis 618 463 116 pan z serwisu na pewno wszystko wytłumaczy.  (2012/02/16 22:03)

rawa19


Często wysyłałem reklamacje do firmy Jaxon i nigdy na ich zwrot nie czekałem dłużej niż 2 tygodnie, a nieraz będąc przejazdem w Poznaniu osobiście zawoziłem wadliwe rzeczy i naprawiano mi je lub wymieniano  dosłownie na poczekaniu. Myślę , że w twojej sytuacji dużo winy ponosi sprzedawca, który to wysłał twój sprzęt do Jaxona z wielkim opóźnieniem, albo nie wysłał go wcale i pali głupa. Proponuję  zadzwonić do działu reklamacji firmy Jaxon 061 8463116 z zapytaniem czy taki kołowrotek od takiego jegomościa w ogóle do nich dotarł.

(2012/02/24 22:36)

Karpik1974


14 dni i koniec nowy kołowrotek albo zwrot kasy teraz bym im kazał sobie rosołu nagotować nie odbieraj tego, dobre 2.5 miesiaca  (2012/02/25 11:12)

rawa19


W ciągu 14 dni muszą cię pionformować o sposobie załatwienia reklamacji ( zasadna czy nie, naprawa czy wymiana itp), oraz określić ile im to zajmie. 14 dni to nie jest okres w jakim musisz otrzymać sprzęt z powrotem. (2012/02/28 22:07)