teoretycznie w takim wypadku sprzedający powinien zwrócić koszt przesyłki. Praktycznie musiałbyś z nim o to powalczyć. Mi pomimo że jestem stałym klientem allegro tylko raz zdarzyło się że sprzedawca przysłał mi nie to co trzeba i zaraz po zgłoszeniu tego faktu na swój koszt przysłał po odbiór kuriera. Jakoś tak u nas jest że każdy chce kupującego wydymać. Naprawdę mało jest solidnych sprzedawców, którzy się poczuwają w razie czego.
Nie przesadzajmy,
jest trochę solidnych sprzedawców. Pracowałem na sortowni paczek w firmie kurierskiej. Śmiem twierdzić że podczas przygotowania i transportu powstał problem na który zwraca uwage autor wątku. Co do sprzedawców, jest z nimi odwieczny problem. Handlują towarem którego nie mają na stanie magazynowym. Większość zgrzytów powstaje na skutek takich działań.
(2015/01/19 14:20)